Heziberri Gizarte eta Hizkuntza eremuan
abendua 23, 2016
Abenduaren 14 eta 21ean Sestaoko Saturnino de la Peña institutuan egon naiz Heziberriri buruzko prestakuntza ematen. Sestaoko Berritzeguneko Maria Jesús Torre aholkulariarekin prestakuntza hau antolatu dut.
30 irakasle egon dira bi saio hauetan.
Prestakuntza arazo-egoera bat garatzera zuzenduta egon da irakasleek urteko programazioan arazo-egoera bat diseinatu behar dute eta.
-
saioan ikusi duguna
- Ikastea: zer da?
- Betiko metodologia eta metodologia eraginkorra
- Curriculumaren oinarrizko gaitasunak
- Ikasle konpetenteen ezaugarriak
- Oinarrizko gaitasunak lantzeko, zer egin dezaket?
- Ataza: definizioa. Ataza motak
- Atazaren eta jardueraren arteko aldeak
- Ikasgelan lantzen diren atazen ereduak. Arazo-egoerak
- Proiektu baten egitura
- Ikasgelan landu eta ebaluatu diren proiektuak
-
saio honetan amaitu genuen praktika bat egiten. Irakasleek ikas-sekuentzia bat analisatu behar zuten eta ikas-sekuentziaren jarduera bakoitzean zein konpetentzia lantzen diren ikusten egon ginen.
Dokumentuak
2. saioan ikusitakoa
-
Hausnarketa laburra, umore pixka batekin
-
Nola ebaluatzen dugu?
-
Konpetentziak ebaluatzea eta Ikasgelan beste era batean lan egitea
-
Ebaluazioaren planifikazioa
-Zer ebaluatu dezake irakasleak? Eta zer tresnarekin?
-Nola konturatzen da ikaslea ea ikasten duen ala ez?
-Elkarren arteko ebaluazioa
-Eta irakaslearen autoebaluazioa?
-Eta ikasleek irakasleari egindako ebaluazioa?
-
Lorpen-adierazleak eta landutako konpetentziak
Jarraian, praktika bat egin genuen: bi ikas-sekuentzien egitura eta elementu komunak zeintzuk diren esan genuen.
Dokumentua
Irakasleek arazo-egoera bat diseinatzen amaitu genuen.
Jarraian, erabili genuen antolatzaile grafikoa
txantiloia
No comments yet