Arazo-egoera batetik abiatuta ikas-sekuentzia bat egingo dugu.
martxoa 23, 2018
Atzo, martxoaren 22an, Leioako Berritzeguneko aholkulariok Barandiaran institutuan Marko orokorra moduluari buruzko formakuntzaren bigarren saioa esparruka egin genuen.
Pilar Etxebarria Zientzia eta Teknologia eremukoa arduraduna izan zen eta ni neu Gizarte eta Hizkuntzakoa.
Saio honetan Programazio didaktikoaren II. eranskina era zentzudun batean nola betetzea ikusten egon ginen. Irakasle batzuek arazo-egoerak eta ikas-sekuentziak eginda zeuzkatenez, nik saiorako irakurrita neuzkan eta iradokizun batzuk hobetzeko egin nizkien. Beste irakaske batzuek arazo-egoera hauek klasean aplikatu eta ebaluatu dituzte eta besteek hasierako mailan zeuden.
Hau da erabilitako diapositiben aurkezpena:
-
II_ERANSKINA_UNITATE DIDAKTIKOA_PROGRAMATZEA_EUS (1)
-
Arazo-egoera egiteko iradokizunak
-
Programazio didaktikoa egiteko dokumentuen bilduma
Hurrengo saioan egingo duguna:
-
Ikasgelan aplikatu diren arazo-egoerak eta ikas-sekuentziak komunean jarri.
-
Arazo-egoera eta ikas-sekuentzia berriak ikusi eta beharra badago guztion artean hobetzen saiatu.
No comments yet