Joan edukira

Material didáctico digital para trabajar en Lengua: Lengua Castellana, Euskal Hizkuntza y Tratamiento integrado de Lenguas

azaroa 2, 2011

Irudiaren jatorria

Ikasgelara ordenagailuak heltzean, irakasleak batzutan harrituak sentitzen gara eta ez dakigu zer egin. Sarean ideiak eta baliabide asko aurki ditzakegu, baina  zer nahi dugun gure ikasleek ikas dezaten eta zertarako ebaluatu behar dugu. IKT-ak  era naturalez sartu beharko ditugu ikasgelan. Ikasleek informazioa bilatu ahalko dute, Web 2.0-ren aplikazioak erabili ahal izango dituzte idazteko, sortzeko, imaginatzeko, amets egiteko, … Eta pauso bat aurrerago ematen, gure ikasleek on-line lan egin ahal  izango dute, Interneten aurki daitezkeen ikas-sekuentzia edo lan-proiektua jarraituz, Google Sites edo Wikispaces-en egindako on-line koaderno bat erabiliz, …

Gure ikasleek ekoizpenak egunero egin ditzaten inportanteena da. Guk honetarako orientabideak eta eredu onak eman behar izango dizkiegu. Gainera, ikasleek gauzak ondo egiten dituztela sentitu behar izango dute.

Hasteko beldurra alde batean utzi, eta hurrengoan aurkezten dizkizudan ikas sekuentziei begirada bat eman. Lehen Hezkuntzako 5. eta 6 mailarako eta DBH-ko 1. eta 2. mailarako dira eta hizkuntzan lantzeko (Euskal Hizkuntza eta Literatura, Lengua Castellana y Literatura)

Irudiaren jatorria

Baliabideak:

Ikas-sekuentziak

Si Miguel Hernández viviera, … lantzeko ikas sekuentzia (Blogge@ndo)

Otra tarea de escritura (Joaquín Mesa)

Erosoago sentituko zaren ikas-sekuentzia bat aukeratu. Honetarako pentsa ezazu zure ikasleek zein jarduera ondo egingo dituzten.

Ziur nago, Web 2.0-ren zehar ibiltzean, beste posibilitate didaktikoak ikusiko dituzula eta, gainera, zure ikasleek eraginkortasunez Informazioa lantzeko gaitasuna eta gaitasun digitala landuko dituzten gain, Curriculumaren beste konpetentziak ere landuko dituztela.

Animo eta aurrera!!

Fuente de la imagen

Con la llegada de los  ordenadores a las aulas los profesores, algunas veces, nos sentimos desconcertados y no sabemos qué hacer. Ideas y recursos en la Red hay a montones  pero,  en todo momento, hay que valorar qué queremos que los alumnos aprendan y para qué. Las TIC hay que incorporarlas al aula de una manera natural no como un pegote más. Los alumnos-as pueden buscar información, utilizar diferentes aplicaciones de la Web 2.0 para escribir, crear, imaginar, soñar e, incluso, pueden llegar a trabajar diariamente on-line a través de secuencias didácticas o proyectos de trabajo que están en Internet, utilizar cuadernos virtuales creados con Wikispaces o Google Sites, …

Lo importante es que nuestros alumnos produzcan continuamente, hagan cosas a partir de las orientaciones que les vayamos dando, se sientan contentos de ver que son capaces de generar diferentes producciones y de que, además lo hacen bien.

Para empezar deja a un lado el miedo y mira estas secuencias didácticas para 5º, 6º de Primaria y 1º y 2º de la ESO. Están pensadas para trabajar en la clase de Lengua Castellana y Literatura y Euskal Hizkuntza y Literatura.

Fuente de la imagen

Recursos:

Secuencias didácticas

Si Miguel Hernández viviera… (Blogge@ndo)

Otra tarea de escritura (Joaquín Mesa)

Selecciona la secuencia en la que te sientas más cómodo y donde las actividades que se propongan sean fácilmente realizadas por tu alumnado, es decir, donde haya grandes probalidades de éxito. Seguro de que, a medida que vayas avanzando en el conocimiento de la WEb 2.0,  irás viendo otras posibilidades didácticas y tus alumnos desarrollarán de una manera eficaz no sólo la Competencia en el tratamiento de la información y Competencia digital sino las otras 7 competencias básicas del curriculum.

¡Ánimo y adelante!

No comments yet

Utzi iruzkina